04.07.2024
Nový parkovací systém: Jak získat 300 volných hodin a zaregistrovat návštěvu
Od začátku července mají rezidenti, tedy občané s trvalým pobytem v Mikulově nebo vlastníci nemovitosti ve městě, nárok na 300 volných parkovacích hodin pro rodinné návštěvy. A to i když auto nevlastní a nemají dlouhodobé parkovací oprávnění. V tomto článku vám přinášíme přehled všech důležitých informací o volných parkovacích hodinách. 300 volných hodin se vztahuje na bytovou jednotku, rodinný dům nebo jinou nemovitost. Například bytová jednotka, ve které žijí 4 osoby, získává 1 x 300 volných hodin. V jeden okamžik může volné hodiny využívat jen jedno vozidlo. JAK ZÍSKAT 300 VOLNÝCH HODIN PRO PARKOVÁNÍ RODINNÝCH NÁVŠTĚV? Zaregistrujte se v TEDOS Mikulov následujícím způsobem: Pokud jste držitelem dlouhodobého parkovacího oprávnění, nahlásíte vaše tel. číslo a e-mailovou adresu. V případě, že nejste držitelem dlouhodobého parkovacího oprávnění, a tudíž v TEDOS ještě nemáte žádnou registraci, musíte jako: obyvatel Mikulova doložit číslo občanského průkazu, telefonní kontakt a e-mail. vlastník nemovitosti navíc předložit list vlastnictví. To vše buď písemně na e-mail pokladna@tedosmikulov.cz, nebo osobně přímo v TEDOS Mikulov v  úředních hodinách pondělí a středa od 7 do 11 hodin a od 12 do 17 hodin. JAK ZAREGISTROVAT RODINNOU NÁVŠTĚVU? Stáhněte si aplikaci Easy Park do vašeho chytrého telefonu. Použití aplikace je ZDARMA. Pokud vy nebo vaši příbuzní nemáte chytrý telefon, informujte o tom prosím při registraci v TEDOS. Pracovník TEDOS zajistí speciální registraci vašeho tlačítkového telefonu, abyste mohli následně hlásit parkování vaší návštěvy prostřednictvím telefonické podpory EasyPark. Tento způsob hlášení návštěv je časově náročný, a proto je určen pouze těm, kteří si opravdu nemohou nainstalovat aplikaci. Děkujeme, že toto pravidlo respektujete. Kredit 300 hodin platí 12 měsíců od data registrace. Rezidenti budou dostávat oznámení o počtu zbývajících parkovacích hodin emailem. Tato služba je momentálně v přípravě. V prvním týdnu po spuštění nového systému intenzivně aplikaci ladíme a odstraňujeme provozní nedostatky. Děkujeme za trpělivost. Pokud byste měli jakýkoliv dotaz nejen k registraci návštěv, ale i obecně k novému systému parkování, napište nám na parkovani@mikulov.cz. Ozveme se vám zpět jak jen to bude možné.     Přílohy
03.07.2024
Hledáme nového kolegu/kolegyni na silniční správní úřad
Město Mikulov vyhlašuje výběrové řízení na pozici Odborný/á referent/ka odboru stavebního a životního prostředí Městského úřadu Mikulov - silniční správní úřad. Na této pozici budete zodpovídat za: Správní rozhodnutí v působnosti silničního správního úřadu silnic II. a III. třídy a místních komunikací, stanovení dopravního značení, taxislužbu. Co očekáváme my od Vás? Vysokoškolské vzdělání. Organizační a komunikační schopnosti. Uživatelskou znalost práce s PC. Řidičský průkaz sk. B. Bude Vaší výhodou, pokud máte: Praxi ve veřejné správě. Zvláštní odbornou způsobilost v silniční dopravě nebo při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství. Co Vám za to nabídneme? Plat podle 10. platové třídy. Pracovní poměr na dobu neurčitou s úvazkem 40 hodin týdně.  Jistou práci na úřadu územní samosprávy. Motivační finanční ohodnocení. Mimořádné odměny. Pružnou pracovní dobu. 5 týdnů dovolené. 5 dnů sick days. Podporu profesního i osobního rozvoje. Systém dalšího vzdělávání. Stravenky v hodnotě 130,- Kč/den. Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití. Příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné). Příspěvek na dopravu do zaměstnání. Stabilizační příplatek.  Předpokládané datum nástup je 1.8.2024, případně dle dohody. Veškeré informace najdete  ZDE. Písemnou přihlášku se všemi náležitostmi a požadovanými doklady doručte nejpozději do 12.07.2024 do 12.00 hod. osobně na podatelnu MěÚ Mikulov nebo poštou na adresu Městského úřadu Mikulov, Náměstí 1, 692 20 Mikulov. S dotazy se obracejte na Mgr. Bc. Leonu Vymyslickou, MBA, e-mail: vymyslicka@mikulov.cz, tel. 519 444 602.   Přílohy
02.07.2024
Město reaguje na vyjádření nespokojenosti obyvatel s novinkami v dopravě. Sejde se s organizátory protestu
Vedení města si uvědomuje význam včerejšího protestu místních obyvatel proti některým úpravám nového dopravního systému, kterého se zúčastnilo přibližně 80 aut. Spojilo se s organizátory akce a naplánovalo společné jednání, kde vyslechne návrhy a připomínky protestujících. Postupné zavádění nového parkovacího a dopravního systému pokračuje, přičemž městská policie průběžně sleduje dopravní situaci v celém městě a je v intenzivním spojení s vedením města. Nový parkovací a dopravní systém monitoruje a vyhodnocuje také odborná pracovní skupina. Občané mohou i nadále zasílat dotazy a podněty na parkovani@mikulov.cz. Mezi místními nejvíce rezonuje zavedení rezidenční zóny na ulici Pavlovská, která s sebou přináší snížení rychlosti na 30 km/hod a přednost zprava. Proto bude městská policie celou lokalitu kolem ulice Pavlovská průběžně monitorovat. Na křižovatkách s ulicí Pavlovská, kde nově vznikla přednost zprava, nově přibude dočasné vodorovné dopravní značení. Cílem je podpořit přehlednost a bezpečnost dotčených křižovatek. Navržená opatření, která vzejdou z podnětů městské policie i občanů, předloží pracovní skupina radě města. Ta zasedne již ve středu 10.července. Během dnešního dne bude pokračovat aktualizace dopravního značení  a 10. července začne značení „modrých čar“ v rezidenčních zónách. Podrobnosti o postupu značení modrých zón vám přineseme v samostatném článku.